Słów kilka o Bogu

                                                        Rola Boga w moim życiu.

                       Dzisiaj chciałbym opowiedzieć jaką rolę pełni w moim życiu Bóg.Ale najpierw cofnijmy się do mojego dzieciństwa.
                Pamiętam,że jako kilkuletnie dziecko zawsze miałem poczucie,że jestem umiłowany przez Boga i,że jestem jego synem. Wiem,że On zawsze był przy mnie i chronił mnie.Miałem to szczęście,że moja Mama zaprowadziła mnie do Kościoła i nauczyła mnie modlić się do Boga,dlatego jestem jej za to bardzo wdzięczny.Potem w wieku 9 lat przyjąłem I Komunię Świętą.Pamiętam ten dzień bardzo dokładnie.Była piękna majowa niedziela ,pamiętam tą wielką radość  w mojej duszy.Często wracam myślami do tego dnia,zwłaszcza wtedy kiedy jestem daleko od Boga  .Potem przyjąłem Bierzmowanie.To  była też wielka radość,że mogę przyjąć Dary Ducha Świętego.Obecnie w wieku 19 lat głęboko wierzę w Boga.Ale nie ukrywam,że czasami w niego nie wierzę i jak każdy człowiek  jestem grzesznikiem.
                Ja wiem,że jeszcze muszę wiele rzeczy zrozumieć i przyjąć do serca.Jestem szczęśliwy,że jestem Katolikiem.
  
Pod spodem link do pięknej protestanckiej pieśni Amazing Grace opowiadającej o nawróceniu. Pozdrawiam :)
   
https://www.youtube.com/watch?v=CDdvReNKKuk

Komentarze

  1. Witaj Przyjacielu. Cieszę się że w życiu odnalazłes sens. Bóg jest miłością i kocha każdego z nas. Miej nadzieję i wiarę. Proś uparcie o wszystko czego pragniesz, a litościwy i miłosierny Bóg da Ci wszystko czego będziesz potrzebował. Żyj pełny nadziei i zawsze wracaj po upadkach. Nigdy się nie poddawaj. Otaczam Cie modlitwa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tablica Ouija to poważne zagrożenie.

Dlaczego droga przez życie bardzo wrażliwych ludzi nie jest usłana różami?